Mowi

Marine Harvest nam begin 2019 de nieuwe naam Mowi aan en lanceerde hiermee een totaal nieuw stand concept op SEG, ’s werelds grootste handelsbeurs voor vis- en zeevruchten.

BeursnaamSEG 2019
Naam klantMowi
LocatieBrussel
Aantal m²336 m²
Mowi stand door Creaplan7

Producent van visproducten MOWI vroeg ons om een stand te creëren die draait om hun merkwaarden: authenticiteit, puurheid, zorg voor de planeet en mensen, back to basics. Ze wilden hun nieuwe logo en branding duidelijk integreren en een link leggen naar hun Scandinavische roots. Ze wilden de essentie van "lekker eten" benadrukken en hun bezoekers op de stand laten proeven van hun producten.

Creaplan leverde op alle fronten, te beginnen met de implementatie van de merkwaarden. Een van de eyecatchers van de stand is een groot keukenrek gevuld met keukengerei en ingrediënten, dat de puurheid van de MOWI-producten onderstreept. Het visgraatpatroon in de houten achterwand van de stand doet denken aan vissen en de oceaan. Details rondom zoals plaids van schapenvacht verwijzen naar de Scandinavische wortels van het bedrijf.

Mowi stand door Creaplan3 Mowi stand door Creaplan6 Mowie stand door Creaplan9

Het gastvrijheidsaspect was erg belangrijk voor de klant, dus zorgden we voor een lange eettafel, verschillende kleinere gezellige tafels en richtten we alles mooi in zodat de stand bijna aanvoelde als een restaurant. In het midden van de stand plaatsen we een open keuken voor live kookdemonstraties, om de producten dichter bij de mensen te brengen en hen bij de bereiding te betrekken.

We brachten het nieuwe merk MOWI in beeld door de nadruk te leggen op het grote Omega-logo, grote sfeervolle visuals en beeldmateriaal en LED-wanden.

Mowi stand door Creaplan3 Mowi stand door Creaplan Mowi-stand-door-Creaplan8