Thule
Beursnaam | Caravan Show 2019 |
---|---|
Naam klant | Thule |
Locatie | Düsseldorf |
Aantal m² | 242 m² |
De Zweedse expert in outdoor- en transportproducten Thule wilde een stand die zoveel mogelijk producten toont, verspreid over de beschikbare plaats, inclusief een aparte verdieping om VIP-klanten te ontvangen. Belangrijk aspect was dat de stand een Zweedse uitstraling moest hebben. Er werd ons ook gevraagd om genoeg plaats te voorzien voor grote LED-muren omdat Thule veel mooie brand movies heeft die op de stand getoond kunnen worden.
Ons doel was om een stand te bouwen waarin de extra VIP-verdieping perfect opgaat in de stand. Daarom is de architectuur geïnspireerd op een minimalistische villa, gebouwd rond een centrale trap die leidt naar de VIP-verdieping.
Het ontwerp focust op een stijlvolle uitstraling zonder afbreuk te doen aan essentiële functies, waardoor het één consistent geheel wordt. Alle productpresentaties zijn langs de rand van de stand geplaatst, gemakkelijk toegankelijk voor bezoekers. et merk Thule werd duidelijk vertegenwoordigd door LED-wanden en grote 3D-logo's te bevestigen op de VIP-verdieping.