This year marked the 90th edition of Paris Motor Show
Immersion, innovation and passion were the pillars of this year's event. We wanted to convey those same keywords in the stands we built for Kia France, Peugeot, Citroën, ALFA ROMEO and Leapmotor.
We translated these goals into a double-deck stand with 5 giant led columns to show the movement that inspires.
Leds were the main theme throughout the stand; this made sure to attract the attention of the visitors from far and wide. The light boxes also highlighted the different cars at the stand.
We created even more movement by placing one of their newest models on a rotating platform.
For the meeting rooms and upper floor, we went with a more calm and neutral look by using lots of wood and soft colours.
On the upper floor, visitors got the chance to grab a drink while watching over the stand.
Stellantis
DDMC, Novateam and ManyThink came to us for the realization of their designs for Peugeot, Citroën, Alfa Romeo and Leapmotor.
Peugeot
Peugeot grabbed everyone's attention by having a enormous light box construction on their stand above their concept car Inception, in addition to several curved screens where visitors could play a car simulation game with their newest hypersquare steering wheel.
Citroën
Citroën's eyecatcher was undoubtedly their AMI POINT tower, with three cars stacked on top of each other with a light show. Furthermore, they also had the Citroën studio in collaboration with YouTube were they held several interview during the event. For the studio, it was important to have an adequate soundproofing, which we provided by using a mousse in the typical YouTube red.
Alfa Romeo
ALFA ROMEO's stand got that luxurious Italian look by using a leather fabric. To highlight their 33 Stradale, we installed a large light box above it.
Leapmotor
An exciting debut for Leapmotor at Mondial de l'Auto! We provided a cosy athmosphere by using wooden slats and a dedicated coffee corner. Of course, a mock-up of their cars was a must-have!
Creaplan Group bekroond tot Best International Exhibit Producer in US
Creaplan blijft inzetten op kwaliteit, creativiteit en duurzame innovatie, en dat ging ook aan de andere kant van de Atlantische Oceaan niet onopgemerkt voorbij. Exhibitor Group, de referentie in de Amerikaanse eventsector, riep Creaplan Group uit tot Best International Exhibit Producer 2023.
Exhibitor Group is uitgever van Exhibitor Magazine, het toonaangevend Amerikaans magazine boordevol inspiratie omtrent beurzen, experiential marketing en bedrijfsevents. Exhibitor Group staat gekend om o.a. de FindIt – Top 40, een jaarlijkse lijst met de veertig best beoordeelde Amerikaanse eventproducers. Op deze lijst doen tal van multinationals beroep op wanneer ze op zoek zijn naar een betrouwbare en kwalitatieve partner. Bij de selectie van de Top 40 worden er zes extra laureaten in verschillende categorieën bekroond.
Best International Exhibit Producer
Creaplan Group sleepte de hoofdprijs in de categorie Best International Exhibit Producer mee naar huis. Deze internationale prijs erkent bedrijven buiten de Verenigde Staten die kwaliteit en creativiteit leveren, een onbetwiste service bieden, duurzaamheid in acht houden, uitblinken in experiential marketing en innovatieve keuzes maken op vlak van materialen en afwerking. Ook aspecten als thought leadership, bedrijfsvoering en ondernemerschap werden meegenomen in de beoordeling.
Met deze award wordt onze ambitie om verder te groeien in Europa kracht bijgezet en hebben we een directe link met de VS-markt, die ook vaak projecten in Europa moet realiseren."
Michael Debaveye, CEO
Een panel juryleden beoordeelde Creaplan Group op basis van een grondig evaluatieproces met meer dan 50 criteria, inclusief ons standenportfolio, onze technologische capaciteiten en testimonials van klanten. Dit is de eerste internationale prijs voor Creaplan Group – de individuele projecten van Creaplan vielen in het verleden al in de prijzen in de World Exhibition Stand Awards.
Voet aan wal in de US
Creaplan Group CEO Michael Debaveye reisde naar het EXHIBITORLIVE event in Louisville om de prijs in ontvangst te nemen en de relaties met partners uit de Verenigde Staten te verstevigen. Michael vertelt. “Met de Creaplan Group realiseren we projecten over heel Europa vanuit onze hoofdkantoren in België en Nederland; Creaplan voor het standen- en interieurgedeelte, For Live voor de live events. Met deze award wordt onze ambitie om verder te groeien in Europa kracht bijgezet en hebben we een directe link met de VS-markt, die ook vaak projecten in Europa moet realiseren.”
Hard work pays off
COO Vincent Lievens vertelt. “Deze prijs is een welgekomen erkenning voor het harde werk van de laatste jaren, en het resultaat van onze investeringen in mensen en innovatie. We willen onze klanten bedanken voor hun positieve woorden die hebben bijgedragen tot de award, en natuurlijk ook het hele team van Creaplan Group voor hun harde werk. We kijken uit naar wat de toekomst brengt.” Wat alvast nog in het verschiet ligt? Een doorgedreven focus op innovatie, meer impactvolle stands en events, en bovenal onze missie om bezoekers te blijven imponeren en entertainen op de beursvloer en daarbuiten.
Euroshop inspireert haar 100.000 bezoekers met de laatste trends op vlak van retail en detailhandel. Na onze succesvolle deelname met onze ‘Sea of inspiration’-stand in 2020, keerden we voor de editie van 2023 naar de Düsseldorfse Messe. Dit jaar dompelden we onze klanten onder in de mogelijkheden van high-end standontwerp en live experience, samen met zusterbedrijf For Live.
Combinatie van modulair en traditionele standenbouw
Het Creaplan-vakmanschap en de innovatieve technologie van For Live kwamen samen in onze stand: onze architecten kozen voor een combinatie van modulaire en traditionele standenbouw, met aan de linkerkant een technologische corner met ledschermen. De houten accenten voegen een warme touch toe, de dynamic light box geeft een extra dimensie aan de stand en de groenwand zorgt voor een rustpunt.
Merkbeleving in real life
Of de live-event sector weer terug is als nooit tevoren? Zo lijkt het wel als je even op EuroShop rondloopt. Dat bevestigt ook Creaplan CEO Michael Debaveye aan EuroShop TV in een interview over de toekomst en de revival van live events en beurzen: “Mensen willen weer fysiek samenkomen en merkbelevingen in het echte leven ervaren. Het is onze taak als experts in standen, interieurs en events om deze merken tot leven te brengen aan de hand van de nieuwste innovaties, technologieën en materialen.” Over die innovaties en nieuwe materialen lees je trouwens meer in ons artikel over hoe we onze standen duurzamer maken.
Tot volgende editie?
Deze editie was voor Creaplan en For Live alvast een enorm geslaagde editie, zo bleek ook uit de vele positieve reacties van onze klanten, leveranciers en bezoekers. Ook onze mand vol gepersonaliseerde Tony’s Chocolonely-repen viel in de smaak.
Creaplan valt in de prijzen op World Exhibition Stand Awards 2022
Ook in 2022 wordt Creaplan bekroond met enkele World Exhibition Stand Awards. We gaan naar huis met twee Gold awards en één Platinum award. De World Exhibition Stand Awards is een jaarlijkse wedstrijd die de beste beursstanden ter wereld in de kijker zet.
Goud voor Eutraco in categorie Beste modulaire stand
Eutraco uit België biedt transport, warehousing en logistieke on-site services aan. Voor hun eerste beursdeelname ooit, aan Transport & Logistics, wilden ze hun uitgebreid service-aanbod in de kijker zetten. De stand moest stijlvol en high-tech zijn, maar toch familiariteit uitstralen, evenals een hart voor duurzaamheid. Onze architect is vertrokken van het logo ter inspiratie. De arend, die staat voor vooruitgang, dynamiek en innovatie, 'vliegt' rond de stand op de ledwalls om de aandacht van de bezoekers te trekken. Het volume van de stand is strak en voorzien van een knik voor een dynamisch effect, en dat alles in Eutraco-kleuren groen & wit.
Goud voor Thermo King in categorie Beste stand op transportevent
Thermo King produceert transportkoelsystemen voor vrachtwagens, bestelwagens en meer. Voor hun stand op Solutrans in Lyon, Frankrijk, vroegen ze ons een stand te ontwikkelen die hun kernwaarden benadrukt: een hart voor het milieu en een innovatieve en high-tech aanpak. Creaplan bouwde deze stand op basis van een creatief concept bedacht door Thermo King en hun communicatiebureau Owesome.
Om beide waarden te benadrukken, bedachten Thermo King en Owesome een dubbel ontwerp dat speelt met het contrast tussen buiten en binnen, licht en donker, ecologie en technologie, open ruimte en tunnel.
Platinum voor Grieg in categorie Beste stand 49-100 m2
Voor Noorse visverwerker Grieg Seafood bouwde Creaplan de stand voor Seafood Expo Global 2022. We ontwikkelden de stand op basis van de corporate identity, ontworpen door Grieg's brand agency. De grootste uitdaging was om het creatieve concept te vertalen naar een kwalitatieve constructie. Zo bepaalden we de juiste verfkleuren, voorzagen we de best passende ledwanden om de videocontent van Grieg te tonen en onderzochten we waar en hoe elke merkvisual terecht zou komen. Onze designers maakten het plaatje compleet met een selectie Scandinavisch designmeubilair. Deze stand werd voorzien van een extra verdieping, waarbij we de functionele eisen van de klant combineerden met de visie van het ontwerpteam.
We zijn verheugd om aan te kondigen dat Creaplan 12 World Exhibition Stand Awards gewonnen heeft! De World Exhibition Stand Awards onderscheiden de beste live beursstanden, nieuwe innovaties en digital event ervaringen ter wereld.
Dit zijn de categorieën waarin onze standen zijn onderscheiden.
Diamant in de categorie Best Modular Stand voor Aluvision Exhibits op EuroShop 2020
Platinum in de categorieën Best Stand +1000 m² en Best Stand at an Automotive Event voor Jaguar Land Rover op Brussels Motor Show 2020
Platinum in de categorie Best Use of Technology en Goud in de categorie Best Stand at a Property or Construction Event voor Van Marcke op Batibouw 2020, in samenwerking met Ocular
Platinum in de categorie Best Stand 200- 500 m² voor Niko op Batibouw 2020
Platinum in de categorie Best Stand 25-48 m² voor Creaplan op EuroShop 2020
Platinum in de categorie Best Stand at a Food & Drink Event voor Mowi op Seafood Expo Global 2019
Platinum in de categorie Best Stand at a Transport Event voor Van Hool op Busworld 2019
Platinum in de categorie Best Stand Double Decker voor Thule op Caravan Salon 2019
Platinum in de categorie Best Storytelling voor Niko op Interieur 2018
Goud in de categorie Best Stand at an Aviation Event voor ADB Safegate op Inter Airport Europe 2019
We zijn heel trots op deze erkenning en willen onze klanten en ons team bedanken dat zij dit mogelijk hebben gemaakt.
Deusjevoo keert terug naar roots, Creaplan neemt standenbouw activiteiten over
Standen- en interieurbouwer Creaplan uit Nazareth neemt de standenbouwactiviteiten van Deusjevoo uit Genk over. Deusjevoo zal zich in de toekomst nog meer toeleggen op decorbouw in de tv- en entertainment sector in de Benelux.
Standen- en interieurbouwer Creaplan uit Nazareth neemt de standenbouwactiviteiten van Deusjevoo uit Genk over. Deusjevoo zal zich in de toekomst nog meer toeleggen op decorbouw in de tv- en entertainment sector in de Benelux.
De sector die anderhalf jaar lang zo goed als stil lag, schiet opnieuw uit de startblokken. En daar komen herstructureringen bij kijken. Creaplan CEO Michael Debaveye vertelt. “De beurzensector ondergaat een evolutie die al enige tijd aan de gang was, maar door de coronacrisis versneld werd. Bepaalde bedrijven zijn uit de sector gestapt, andere verleggen de focus of worden deel van een consolidatie.” Zo ook Deusjevoo. Creaplan, intussen uitgegroeid tot Europese speler, zal de projecten van de Limburgse decorbouwer overnemen en uitvoeren vanuit hun atelier in Nazareth, met het bestaande team dat nog verder versterkt wordt.
Terug naar de roots
Ook in de groeistrategie van Deusjevoo komt deze stap op een ideaal moment. Het bedrijf van Jo Peters werd 23 jaar geleden opgericht als interieur- en decorbouwbedrijf voor o.a. de entertainmentsector. Al snel groeide de onderneming met kantoor in Genk uit tot marktleider in de tv-decorsector in Vlaanderen. De decors van Deusjevoo schitteren in onder andere Familie, de Cooke & Verhulst Show, Rad van Fortuin en K2 zoekt K3. Ook in Nederland kent de decorbouwer ongeziene groei.
“In de loop der jaren zijn daar beursstanden bijgekomen, die intussen ook een belangrijke positie innemen. Nu willen we onze focus echter opnieuw scherpstellen. We hebben gekeken waar we nog kunnen groeien en in de entertainmentsector zijn we nu eenmaal een gevestigde waarde. Dat is onze absolute passie, daar worden we warm van. Daarom willen we nu meer dan ooit inzetten op decors voor de entertainmentsector en TV studio’s voor bedrijven, virtueel en fysiek. Uiteraard blijven we ook voluit inzetten op belevingsarchitectuur voor kantoren, retail, horeca en showrooms”, aldus Peters.
Klik tussen Deusjevoo en Creaplan
Volgens Peters werd snel duidelijk dat Creaplan een geschikte partner is. “Voor ons was het belangrijk dat onze dierbare klanten ergens goed terecht zouden komen, want het is niet evident om een geschikte partner te vinden. Het niveau van creativiteit en service moet hoog zijn, en de overnemer moet beschikken over de middelen en ervaring om internationaal mee te kunnen reizen met onze klanten. Met die eisen in het achterhoofd kwam Creaplan al snel naar voren als ideale samenwerkingspartner op lange termijn. Voor een aantal klanten zal Deusjevoo concepten blijven ontwikkelen als conceptbureau, maar we zullen het niet meer bouwen. Dat zal vanaf nu steeds Creaplan zijn, die de uitvoering van A tot Z voor zijn rekening neemt.”
Voor Vincent Lievens, COO van Creaplan, passen de standenbouwactiviteiten van Deusjevoo als gegoten binnen de bestaande werkzaamheden. “Onze vakmensen hebben alle expertise in huis om de wensen van Deusjevoo’s klanten te vervullen, van architecten tot standenbouwers. Creatieve concepten bedenken en omzetten naar degelijke realisaties met een sterke merkbeleving is waar we goed in zijn, zowel in traditionele houtbouw als voor modulaire standen.”
“We bouwen onze structuur en diensten verder uit: kwaliteit en service enerzijds, beleving en design anderzijds blijven echter de ankerpunten in ons aanbod. Dat geeft onze klanten meer mogelijkheden onder hetzelfde vertrouwde dak – de zogenaamde one-stop-shop –, ook in een Europese context."
Michael Debaveye, Creaplan
Overnames als deel van groeitraject
Creaplan nam nog geen jaar geleden de standenbouwactiviteit van het West-Vlaamse Bulik over en kocht onlangs de Nederlandse (hybrid) event-expert For Live over als het startschot van een internationaal groepsverhaal.
Over Deusjevoo
Deusjevoo uit Genk is een van de grootste decorbouwers van het land. Voor tv-zenders VTM, VRT, Play4 en Eén bouwden ze al tal van studio’s die bij miljoenen Vlamingen dagelijks op de buis verschijnen, en ook in het buitenland bereiken hun creaties tal van klanten in de entertainmentsector. CEO Jo Peters startte Deusjevoo op in 1999 en leidt momenteel een team van 20 vaste werknemers vanuit hun kantoor op de C-mine site in Genk.
Over Creaplan
Creaplan uit Nazareth werd opgericht in 1994 door ondernemersduo Dirk Deleu & Ann Vancoillie, groeide sindsdien uit tot marktleider in het Belgische standenlandschap en evolueert mede onder impuls van nieuwe aandeelhouders KeBeK Private Equity en Walter Mastelinck naar een Europese speler. Het bedrijf rekent op een team van 50 vaste medewerkers en een 80-tal freelancers voor het bouwen van standen, zakelijke interieurs en displays in binnen en buitenland met een klantenbestand dat varieert van KMO’s tot multinationals over heel Europa.
Creaplan en For Live vormen basis voor Europese live experience groep
Standen- en interieurbouwbedrijf Creaplan uit Nazareth, België en het Nederlandse For Live uit Amersfoort, specialist in live communicatieprojecten, bundelen de krachten.
De transactie kadert binnen de internationale groeistrategie van beide bedrijven en luidt het begin in van een internationaal groepsverhaal. Die groep zal zich toeleggen op het volledige scala binnen de merkcommunicatie, van live events en standen enerzijds tot zakelijke interieurs en experience centers anderzijds, met elk een sterk online luik. Lees verder onder de video.
Match op vlak van aanbod en DNA
Voor Creaplan CEO Michael Debaveye was de match tussen beide bedrijven snel duidelijk. “Waar wij standen, interieurs en displays aanbieden, kunnen onze klanten nu rekenen op de expertise van For Live voor al hun noden omtrent event interieurs, audiovisuele toepassingen en online broadcasting. Beide bedrijven zijn zeer complementair. Ook geografisch versterken we elkaar: Creaplan verstevigt haar positie op de Nederlandse markt, For Live zet voet aan wal in België.” Beide bedrijven profileren zich als premium spelers met kwaliteit centraal geworteld in het DNA.
Van Eurovisiesongfestival tot WK schaatsen
For Live levert facilitaire oplossingen – audio, verlichting, rigging en meer – voor live communicatieprojecten. Het bedrijf uit Amersfoort richt zich tot productiehuizen, eventbureaus en inhouse event afdelingen, met een sterke focus op de corporate- en sporteventmarkt. For Live is zo’n 10 jaar geleden opgericht en werd al betrokken bij meer dan 1000 producties, van het Eurovisiesongfestival tot het WK schaatsen in Thialf evenals bij talrijke interne events zoals aandeelhoudersvergaderingen en productpresentaties voor corporates als KPN, Amstel, Rabobank, KLM en meer.
Klaar voor de toekomst door integratie technologie
Vincent Lievens, COO bij Creaplan, vertelt. “De samenwerking maakt ons aanbod nog meer klaar voor de toekomst. We hebben als bedrijf niet stilgezeten tijdens de coronacrisis: enerzijds is onze bedrijfstak interieuroplossingen en totaalinrichtingen enorm gegroeid, anderzijds hebben we ons productaanbod voor events onder de loep genomen om te kijken waar we technologie konden integreren met het oog op online en hybride toepassingen. Dankzij For Live’s expertise in online events kunnen we de vraag van de markt nog beter beantwoorden en is ons standen- en interieuraanbod helemaal klaar voor de toekomst.”
Voor Ruud van den Berg, oprichter For Live, past de samenwerking naadloos binnen de enorme groeispurt die zijn bedrijf de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. “Ondanks de Covid-19-crisis doet For Live het erg goed en is de orderportefeuille nog steeds goed gevuld. Enerzijds door de traditionele (sport)events die nog steeds plaatsvinden, anderzijds door de evolutie naar de online broadcastmarkt. For Live is aan het begin van de crisis gestart met de ontwikkeling van een aantal unieke producten voor interactieve online events waardoor we nu een prominente positie in de markt verworven hebben.”
“Dankzij de krachtenbundeling met Creaplan kan For Live haar standbouwactiviteiten verder professionaliseren. Daarnaast is het een goede introductie op de Belgische markt. Net als bij Creaplan draait het ook bij ons om experience en impact.”
Ruud van den Berg, For Live
Centraal beheerd
Lievens: “Net zoals de overname van afgelopen jaar van standenbouwer Bulik, voelt deze acquisitie aan als de logische volgende stap. For Live versterkt het groepsverhaal, waar merkbeleving centraal staat. Operationeel verandert er nagenoeg niets: onze klanten krijgen nog steeds dezelfde service en onze werkzaamheden in Nazareth blijven ongewijzigd.”
Oprichter Ruud van den Berg behoudt de operationele leiding van For Live; voor een optimale samenwerking worden beide bedrijven centraal beheerd door het Creaplan managementteam. Daarnaast zal Ruud toetreden als aandeelhouder en bestuurder in de overkoepelende groep.
Marktpositie verstevigen met sterk groepsverhaal
Debaveye: “We blijven stappen zetten in onze groeistrategie. Onze organische groei zet zich verder, tegelijkertijd willen we onze marktpositie versterken aan de hand van verschillende overnames van complementaire bedrijven, zowel geografisch als op vlak van product en service. Stap voor stap willen we bouwen aan een volwaardige Europese groep rond projecten in de live event- en merkcommunicatie markt.”
Over Creaplan
Creaplan is een Belgisch standen -en interieurbouwbedrijf met een gemiddelde jaaromzet van 10 miljoen euro, opgericht in 1994 door ondernemersduo Dirk Deleu & Ann Vancoillie die de firma samen hebben uitgebouwd tot marktleider in de sector. Dit elan werd in 2018 verdergezet met de versterking van externe aandeelhouders KeBeK Private Equity & Walter Mastelinck, dagdagelijks bijgestaan door een ervaren management. Met een team van 50 vaste medewerkers en een 80-tal freelancers ontwerpt en realiseert het bedrijf uit Nazareth standen en interieurs voor zowel KMO’s als multinationals over heel Europa.
Over For Live
For Live levert complete facilitaire oplossingen voor evenementen. Het bedrijf realiseert jaarlijks meer dan 250 projecten binnen de corporate- en sporteventmarkt in opdracht van (technisch) producenten, organisatiebureaus en in-house event afdelingen. Het bedrijf uit Amersfoort werd zo’n 10 jaar geleden opgericht door eigenaar Ruud van den Berg. Met een team van 15 vaste medewerkers een een 150-tal freelancers draait de onderneming een gemiddelde jaaromzet van 5 miljoen euro.
De coronacrisis introduceerde ondernemingen wereldwijd aan een nieuwe manier van werken. Daarom ontwikkelden we een nieuwe reeks meubilair en interieuroplossingen zodat bedrijven hun werkvloer zo veilig mogelijk kunnen inrichten.
Het nieuwe aanbod werd ontwikkeld voor zowel productieomgevingen als retail en kantoren. Dat gaat van health displays met beschermingsmateriaal tot afschermend meubilair en telewerkinfrastructuur. Die hebben we ontwikkeld om bedrijven zo goed mogelijk te ondersteunen, want de veiligheidsmaatregelen handhaven op de werkvloer blijkt niet altijd evident. Daarom zijn onze oplossingen flexibel inzetbaar, hebben ze een lage instapkost, en kunnen ze in veel gevallen ook gehuurd worden.
Standen, interieurs, displays én Safety solutions
Onze Safety solutions komen bovenop ons bestaand aanbod van standen, interieurs en displays. COO Vincent Lievens legt uit: “Eind februari zagen we de eerste zwarte sneeuw. Met alle Europese beurzen en events tijdelijk on hold, viel ons atelier compleet stil. De eerste weken hebben we opgevuld door 2 km mobiele wanden ter beschikking te stellen van ziekenhuizen en woonzorgcentra, om hun capaciteit uit te breiden. Daarna zijn we beginnen denken hoe we ook bedrijven konden ondersteunen in deze periode."
Duurzame materialen en verzorgde afwerking
De kans is groot dat deze nieuwe voorzichtigheid en preventie op de werkvloer onderdeel uitmaakt van het nieuwe normaal. Daarom verkiezen we – zoals ook altijd het geval is voor onze standen, interieurs en displays – bewust voor duurzame materialen en oplossingen die lang meegaan. Ook aan service ontbreekt het niet: bij onze health displays doen we niet alleen de installatie, we leveren het materiaal ook aan en vullen het bij. Zo hoef jij zelf niet meer op zoek naar mondmaskers en dergelijke.
Jouw werkruimte veilig inrichten?
Je leest alles over onze veiligheidsoplossingen op de pagina Safety solutions. Je vindt onze solutions ondertussen al terug bij Brussels Airport, BMW, EY, P&G, Alpro en meer.
Met een sterke focus op de technologieën van de toekomst vind je er alles over winkelinrichting en -verlichting, visual merchandising, retailmarketing en technologie, expo- en eventmarketing en nog veel meer verdeeld over acht belevingswerelden.
De beurs verwelkomde vorige editie meer dan 110.000 bezoekers en ruim 2300 exposanten. Met meer dan 120.000 vierkante meter om inspiratie op te doen, ga je gegarandeerd naar huis met nieuwe ideeën en interessante contacten. En dat zal voor deze 20ste editie niet anders zijn! Als internationale standenbouwer met projecten in verschillende landen, staan we ook in Düsseldorf klaar om je te inspireren en adviseren.
Onze stand: een zee aan inspiratie
Dag in dag uit bouwen we standen en interieurs voor onze klanten. Wanneer we er dan eens eentje voor onszelf bouwen, komen we uiteraard ook graag creatief uit de hoek. Gelukkig geen water te diep voor onze designers! Bezoek onze stand en laat je onderdompelen in de nieuwste booth technologies, verrassend standontwerp en customer experience technieken. Wie weet vis je wel enkele ideeën op voor jouw volgende beursdeelname?